Aysebakirr Bebeğime dün karma aşı yaptılar fakat yapılan bacaklarından bir tanesinde şişlik ve kızarıklık var normal mi birsey yapmam gerekir mi bilemedm doktora gitmeli miyim sizce başına böyle birsey gelen varmi ??
yumurtam Aysebakirr aşıdan sonra normal bir yan etki annesi, huzursuzluğu da varsa calpol verebilirsiniz ağrı da yapıyordur aşı yerleri.Şişlik için soğuk uygulama öneriliyor ama bebeği rahatsız etmeden örneğin bir havluyu ıslatıp koyabilirsiniz, geçmiş olsun