Kızım 20 aylık , gece uyanıp mama istiyor , hatta şuan ben ben diyo herşeyi kendi yapmak istiyor, gece kalkıp kendi yapıyor benimle beraber veya babasıyla beraber , onu da kendi seçiyor kimle yapmak isterse söylüyor, aksi olursa ağlıyor zaten iyice uykusu falan açılıyor, ben gece mamasını en kolay nasıl bıraktırabilirim, sulandırınca içmiyor ağlıyor , mama yerine su versem şiddetli ağlıyor , yani aç olmasa istemez diye düşünüyorum ama nasıl olacak ya offf çok bunaldım bu durumdan 🤣🤣🤣 gece mamasını bırakmadan tuvalet alışkanlığına da başlatamıyorum çünkü müthiş ıslatıyor