Leylaa_ Melekannesi3 çok erken. Asitli mandalina kızım 8 9 aylıktı ben o zaman bile çok az vermiştim hemen poposu pişik oluyordu
Sebusebu Melekannesi3 9 aylık yeni veriyorm canım ben. O aylarda elma- armut verebilirsin. Sonra muz kayısı şeftali uygun olur
tineanigra Melekannesi3 mandalina başlamak için iyi bi seçenek değil asitli pişik olma ihtimali çok yüksek tecrübe ile sabit :) elma armut olabilir
Kayraaa59 Melekannesi3 ben 9 buçuk aylıktı vermeye başladım. Ama doktorum ek gıdaya geçerken mevsim meyvelerinin hepsini verebilirsin demişti. Yinede bebeğin çok küçük bende verilmemesi gerektiğini düşünüyorum