DURUA yok be ben reçele banıp veriyom emziğini az bile tabi var yok arası ohooo ilk kızım hastaydı kalp hastası çikolata bile yalatıyordum iyiki yalatmışım her şeyi tattırmışım 4,5 ay yaşadı zaten içimde kalırdı canımın içisi ya oğluma da arada tattırıyorum 2 ay 8 gğnlük tabi her gün değil çok arada çok az minnacık peşine su veriyorum çay kaşığıyla bişe de olmaz eskiler hep veriyormuş valla belki kınayacaksınız ama yapıyorum yani