incitanem3 Merhaba anneler benim doktorum keratin Brezilya fonu yapmama izin vermişti saçımda yarım saat kalıyor ve ağır kokulu emzirme döneminde yapmıştım şimdi boyatmak istiyorum saçımı evde kendim boyucam bir zararı olur mu boyatan varmı