Kvs ben pirinc unu, irmik ve seker oranı yüksek olan gidalari ozellikle gece verilmesini dogru bulmuyorum. Bebeginiz evet doyuyor ama şekeride yükseliyor, uykusuda bu seker yüksekliğinde kaynaklı uzun oluyor uyanmiyor. Aslında bebeğe iyilikten cok kötülük yapmış olunuyor böylece.
Ben uyku oncesi 8-9 gibi mamasını veririm en son, eger uyanirsa gece bir mama daha, uyanmazsa sabah içer ilk uyandığında açlığını bastıracak kadar cunku ana öğünü yani kahvaltısı o değil çünkü (bebegim 9 aylik ve ek gidaya 5.ayda başladık bu duzen hep böyleydi.). Gece 2.defa veya 3.defa uyanirsa eger mama vermem, karin açlığı için degil, duygu açlığı için uyanmış demektir. Sarılırım, pis pis yapip tekrar uyutmaya çalışırım, yanında olduğumu hissedince zaten kendi rahatlar ve dalar, ha olmadi mi ne kadar sürerse o kadar kucağımda gezeriz evin içinde. Verecekseniz formül mama verin, veya eger emziriyorsaniz emzirmeye devam edin, naçizane benim tavsiyem.