Arkadaşlar merhaba. Kızım 15.5 aylık ama hala ek gıdayı düzene oturtamadık yani bazen tam düzeliyor diyorum sonra yine sar başa. Yemiyor yemek istemiyor farklı farklı şeyler yapıyorım ama inat ediyor istemiyor mama istiyor. Bugün akşama kadar hep bir şeyler sundum ama yok istemiyor artık ölcem vicdan azabından gerekli vitaminleri alamıyor diye ama zorla da yediremiyorm zaten çok inat istemediği bişeyi asla yaptıramıyorm . Böyle olan var mı ne yapmam lazım sizce nasıl bi yol izlemeliyim