sabirsizbebek15 Kzım emerken yutkunmayla birlikte karnından da ses geliyor neyin nesi bilen yaşayan var mı
Kalphanem sabirsizbebek15 1 buçuk aylık kızım bizimde öyle oluyor gaz doluyor midesi çünkü emerken hava alıyor bazen doktor normal demişti ses gelmesi ama çok ise sizde danışın doktorunuza