Elif161616 Gaz yapmayan mama markası var mı faydasını gören Allahaşkına. :(( ya aptamil gaz yapıyor dediler bebelac a geçtim o daha kötü yaptı sanki kafayı yicem yani. Var mı bir öneriniz kakasını yapamıyor
happy_mother Elif161616 bebelak çok iyi bir mama değil diye biliyorum canım evet aptamilde gaz yapıyor biz SMA kullanıyoruz şükür gaz sorunumz yok
DenizinAnnesj Elif161616 Her bebekte farkli etki eder ben hipp combiotic kullanıyorum gaz yapıyor ama degistim bi ara mamayi daha fena yaptı o yuzden tekrar hipe dondum en azindan ona alıştı size yarayan mama baskasina yaramaz yada size yaramayan mama baskasina çok iyi gelir malesef 6 ay bu sekilde idare edicez mecbur
Yasmnnnn Elif161616 doktorumun önerisi aptamil conformil 1 oldu bize çok iyi geldi eczanelerde bulabilirsin
Serapsfb Oyle bi mama var diyemez kimse sana deneyerek anlarsin her bebegin bunyesi farklidir cunku bizde ilk aptamil kullandik yaramadi doktorumun tavsiyesiyle hipp combiotic e gectik memnunuz
happy_mother Aras_2323 optipro kullanıyorum comfort aldım denemek için tesdaüf belki ama o sıra kabız oldu kızım bir kutu kullandım tekrar optiproya döndüm ki confort hazmı kolay bir mama dediğim gibi belki tesadüf oldu
DenizinAnnesj Yasmnnnn bende hipp combiotic kullaniyodum sonra dediginiz mamayi denim dedim belki iyi gelir gazina ama onu cok daha fena yapti kabız oldu onuda biraktim bidaha hipe dondum herkeste kullanilan mama ayri etki ediyo heralde ise yaramadı bizdede
Yasmnnnn DenizinAnnesj evet hipp sma bize yaramadı mesela herkeste farklı etki ediyordur illaki denemek lazım. Gazlı bebek olunca zor
Yasmnnnn DenizinAnnesj bütün damlaları denemiştim artık çıldırıyodum ıkınmasından acı çekiyor sanıyodum çok şükür azaldı iyice sab simplex işe yaradı mamada
Sakine38 Elif161616 ben sma kullanıyorum ilk zamanlar gaz yaptı şu an ıyiyiz ama 2 buçuk aylık bebegim
DenizinAnnesj Yasmnnnn benimkinde makatta darlikta var kabiz oldugu an asiri zorlaniyo cunku dar oldugu icin cikaramiyo baska mamada tercih edemiyorum damlada denedim oda kabiz yapti biraktim büyüdükçe duzelcek sanırım
Prenseslerinannesi123 Evolvia mamasi gaz yapmiyor 17 gunluk ilk dogdugunda aldik hic gaz yapmadi bugun mamasi bitince Bebelac aldik cok gaz yapti yeniden mama alacam civil de indirim var evolvia da