Iyi akşamlar hanımlar ben oğlumu meden dün ayırdım, oğlumu bi şekilde idare ediyorum fakat aşırı göğüs ağrım olmaya başladı, taş gibi Manuel pompayla arada sağım yapıyorum ama ağrı geçmiyor. Çok fazla sağım da yap.ak istemiyorum aktif halde olmasın diye bu dur me kadar devam edecek süt ne zaman kesilir acaba bilgisi olan paylaşırsa çok sevinirim.