Merhaba kızlar daha önceki postuma fazla yanıt alamasam da yine de Tekrar bir şey danışmak istiyorum dokuz aylık bir oğlum var ve yapışık ikizim gibi ben mi bir yerde hata yaptım bilmiyorum ama gün içinde sürekli onunla oynamama rağmen iki dakka ondan ayrılmama müsade etmiyor hemen ağlıyor peşimden geliyor kendi basına vakit asla geçirmiyor yerden yanından kalkıp koltuğa geçip oturduğumda bile oyununu bırakıp hemen benim dizlerime yapışıyor ben çok yoruldum benim gibi olan veya önerisi olan var mı ne yapmam lazım