Dorukcugummm
Dorukcugummm Cevaplarınızı okudum, verdiğiniz takviyedendir muhtemelen, korkulacak bir şey yok. Bir de Ferritin değerine bakılmış mı? Asıl önemli olan o. Direkt demir yazıyorsa, o anda kanda bulunan demir miktarına işaret ediyor, bazen normalden biraz yüksek çıkabilir. Ferritin demir deposudur, öyle kolay kolay dolmaz zaten ama iyi seviyelerde olması çok sağlıklıdır. Eti öyle fazla vermiyorsunuz, beyin gelişimi için hayvansal proteine çok ihtiyacı var onu kesmemenizi öneririm. Yıllarca demir eksikliği ile uğraşmış biri olarak bildiklerimi aktardım. 🌸