Pialvi erik şeftali elma ve vişneyi çok az şeker ile kaynatıyorum . Bu arada erik çoğunlukta oluyor . Mor erik bulabilirseniz tabii . (Benim kızımda çok fazla kabız olduğu için buzlukta oluyor hep ) daha sonra kaynattığım meyveleri süzgeçten geçiriyorum , ben biraz posalı yapıyorum yani süzgeçte eziyorum kaşıkla . Hemencecik yumuşacık oluyor kakası . Ayrıca çok sıkıntı yaşarsanız doktor biz duphalac şurup vermişti . Direkt bağırsağa indiği için bi zararı olmaz ayrıca alışkanlıkta yapmaz demişti . Umarım faydalı olur 🥰 birde hurma deneyin . Hurmayı çok sevmezse züberlere bir bakın çilekli olanlara falan . Çok lifli olduğu için kızımı o da rahatlatıyor. Geçmiş olsun