Cihangir22 5 buçuk aylık bebeğin var ve sadece mama yiyiyor. Bu nedenle ek gıdaya erken başladık 2 öğün yiyiyor ve yarım çay bardağı kadar ama şu üç gündür mama içmiyor çıldırmak üzereyim bunu yaşayan var mı?