Hanımlar oğlum 1 yaşında ve beni gördümü sadece aç aç üstümü başımı parçalayacak ne evde ne dışarda yemin ediyorum dakika durmuyor tamam emmesi çok güzel şükür ama bu ara bu eziyet olmaya başladı sosyal ortamda aklına gelmesin diye kaçar oldum yemekte yemiyor zaten dogru düzgün allah başka dert vermesin tabi ki ama yoruldum hiç birşey yaptırmıyor yapışık ikiz gibi olduk hayır emse güzelce oda yok iki çekip bırakır ayağa kalkar sağa sola 10 saniye sonra aynı döngü yani açlıktan yapmıyor belli ne yapacağımı saşırdım oyun bile oynayamıyoruz aç aç aç aç aç sürekli 😅