Evet hanımlar lütfen bilgisi olan yazarsa cok mutlu olurum bizm 1 seneyi geçkin özel sigortamız var ve ben 3 4 ay evvel spiral taktırmak için özel bir hastaneye gittim gittiğimde genelde siğortalar karşılamaz gidin 2 gün sonra geri gelin onay alalım dendi ve ben ogün hem regliydim ve işimi halledemeden cıktım hastaneden teminatımız var 5500 doğum ve 1100 tl aile planlaması ben özellikle sigorta şirketi ile görüştüm ve bana ria yani spiral takma cıkarma işlemlerini karşıladığını söyledi özellikle açıklama kısmınada yazmışlar bizi bilgilendirmek için sorum şu ki ben bir daha bu hastaneye gidicem ve doktorum orda 2 doğumda orda oldu aynı cevabı alırsam ne yapmam gerek hastane yönetimi ilemi görüşmem lazım hastane direk parayı benden almak istedi bence işlerine gelmedi onay almak 2 gün sonra gelin demek ne demek 2 bebemle gitmişim hemde ikiside ufak sizlerden akıl istyrm bilen basına gelen yazabilir mi?