Anneler 13 aylık kızım var geceleri emmek için uyanıyor bir de günde 2 defa uyutuyorum uyumadan önce emiyor sadece. Yani aslında emerek uyuyor. Artık bıraktırmak istiyorum kendi işimi yapıyorum bebek çocuk giyim ürünleri satıyorum kızımı devamlı bırakıp gitmem gerekiyor aklım emdiği için hep onda kalıyor. Doğduğundan beridir sadece anne sütü aldı. Bir göğsüm apse ve enfeksiyon kaptığı İçin tek göğsümle bu zamana kadr emzirdim. Ama artık bende çok zayıf halsiz kalmaya başladım. Kızımın da şükür herşeyi yolunda sağlıklı. Ondan ayrılıyormuşum gibi hissediyorum çok üzülüyorum ama ikimiz içinde en sağlıklısı artık bu olucak. nasıl yapabilirim fikir verebilir misiniz?