Minnikkiz Kızlar bebekleriniz doğunca hediyelik yaptırmışmıydınız? Neler yaptırdınız paylaşalım şuan bebiş bekleyenlere de fikir olur belki🥰 Bizimki böyleydi😍
mimikkralicesi Minnikkiz çok güzel😍 ben hediyelik arayışındayken bir çok yere baktım çok araştırdım ama hiç buna denk gelmedim geçen gün gördüm ve çok hoşuma gitti 1yaş doğum gunu hediyeliği olarak yaptırırım diye kaydettim hatta😊 Ve o kadar araştırmalar sonucu magnet yaptırdım😁
GSevilay65 Minnikkiz Kar kurelerini babyshwor da dağıttım Mumluklari hastanede Dış hediyelerini dış partisinde
momyy_ Minnikkiz Ahhh zaman ne çabuk geçiyor 4 ay olmuş bile daha dün gibiydi şunlari heyecanla yaptırmam😢
cutiebun_ 5 sene oldu artık çatırdamaya başladı sjsjs😂 doğunca yaptıklarım yok kalmadı, bende 1 yaşı atayım 😁 kendim yaptım bu arada 🧡
Minnikkiz momyy_ aynı benimde 6700 😁 zayıf değil ya her gören maşallah iyi diyor doğum kg 2 katına ulaşmadı mı ulaştıysa sıkıntı yok. Zaten persentil tablosunun içindeyse bi sorun olmaz bnce😍