10 buçuk aylığız. Üç öğün ek gıda alıyor, istediği kadar emiyor. Sabah erken kalkıyor. Şöyle diyeyim elbette gece çok emerse toksa kahvaltıyı hemen yapmıyor. Onlar da bizim gibiler tokken kahvaltı yapabilir miyiz? Hayır. Öyle düşünün. Uyanır uyanmaz (sabah 07.00 gibi diyelim) eğer aç değilse emzirmiyorum, iki saat sonra kahvaltı yapıyor 09.00-09.30 gibi. Sonra uyuyor. Uyanıyor emziriyorum. Öğlen uykusuna geçmeden önce öğle yemeğini veya ara öğününü yiyor. Yine emiyor. Uyuyor. Uyanıyor emiyor, bizimle birlikte akşam yemeği yiyor.