Demeteymenim ben e bebekten aldım. Hem buhar makinası hemde oda ısısını ve nemini ölçen cihaz. Ama odanın nemi zaten yüksekmiş yüzde 60-70 arası. Normalde 50 de sabitlenmesi gerekiyor, 60 ı geçmemesi gerekiyor. Bu yüzden çok kullanamıyorum. Ama benim aldığım buhar makinasının aromatik yağ koyma yeri var. O açıdan güzel oluyor. Oda koyduğum aromatik yağ kokuyor. Sizede tavsiyem önce nem ölçer alın.