Selam anneler. Bugün sağlık ocağından aradılar topuk kanı şüpheli çıkmış biotinidaz eksikliği şüphesi dediler apar topar hastaneye sevkettiler. Gittik tekrar kan verdik. Haftaya Perşembe çıkacak sonuç. Yaşayan var mı aranızda ? Acaba bu sonuç temiz çıkar mı ya da topuk kanı hatalı olabilir mi ?