4 ay 21 günlük beneğim var. Kollarının katlanma yerinde kızarıklık, kuruluk ve soyulma gibi döküntü var. Bacaklarının da katlanma yerinde kızarıklık ve kuruluk var. Egzama mı alerji mi sizce? Bir de nemlendirici olarak ne kullanıyorsunuz ? Ben duştan sonra saf zeytinyağı ile masaj yapıyorum sadece