Edis07 mrb…biz şuan 7.5 aylıgız şuan 5 saat oldu inatla asla yemedi..ek gıda yiyo ama çok az..yani o etki ilede değil yememesi artk pes ettim ve uyuttum derinden dalınca uykuda vermeyi denicem ve bu durum 3. Ay değil 2 aylik iken sizin gibi rekor 6 saate gittiğide olmuştu..ve bu durum 4.ayinda yine tekrarlandı ve şimdi 7.ayindayiz yine aynı..ateş,enfeksiyon vs gibi belli bir rahatsızlığa bağlı bir durum olmadıkça ve sadece günlük devam etmedikçe ard arda sorun yok bence..uyku halinde deneyin birde…