Gamzebysl aynı bezi kullanıyorm çook minik kaka varsa hemen değiştirmiyorum çünkü sık emdiği için kakasını yapıyor kısa süre sonra,çiş yapmışsa da değiştirmiyorum hemen bekliyorum biraz kaka yapmasını.. benim de kızım 11 günlük.Hemen pişik olmaz bence saatlerce beklemiyor sonuçta canım.ben de sudocrem sürüyorum her bez değiştirdiğimde önlem olması için.