Hellomoto Kızlar malum akşamlari dışarı çıkamıyoruz soğuktan dolayı evde oynayacak şey bulamıyor 13 aylık kızım oyun çadırı kaydırak ilk arabam alanlar memnunmusunuz oynuyormu başka neler var evinizde çok merak ediyorum hiç çocuklu eve gitmedim fikir almak istiyorum
OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar Hellomoto çadırımız var iyiikide var 9aylık oğlumda 2yaş 5aylık kızımda gayet memun
Keremikoo Hellomoto kaydirak ilk arabam salincak traktor var. Bize yasayacak yer kalmadi nerdeyse😂 saka bi yana kaydirak ve salincaktan memnunuz bi gazini aliyor canı sıkılinca
kurabiyem28 Hellomoto ablam da yok yok yeğenim 3 yaşına girecek. Hepsini ayrı sever oynar. Yazı tahtasından tutun at arabasına kadar (Çoğu hediyedir)
Hellomoto OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar çadır nerden aldınız 2 çeşidi varmış onunda Bi ahşaplı biride naylon gibi biseydi
Hellomoto Keremikoo işte enerjisini atamıyor bizimde heryerde oyuncak var ama gereksiz şeyler aldım galiba bide bunları alayım bakim teşekkürler
Papatya2636 OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar helal olsun ben 1 tanesini uyutanıyorum😂👏🏼👏🏼Ders almam lazım senden
Hellomoto MinnakvLiva çok teşekkür ederim resim için ne var ne yok baktım çok güzeller hepsi. O tatlişı yerim 🤣😙
Aselbusraa MinnakvLiva merhabalar kaydırağı kızdan mennun musunuz hangi marka ve model acaba paylaşır msnz
Wanderlust Hellomoto 19 aylik oglum var cok hareketli ancak pek oyuncak alma taraftari degilim arastirmalarim sonucunda. Evde kendimiz evdekilerle hayali oyunlar kurup kuduruyoruz. Yastiklari at yapip koltuktan yere atip ata binip ziplama/ yastiklari kaydirak yapip yataktan veya koltuktan kayma/ evdeki ivir ziviri amaci disinda uydurarak baska oyunlar kurma seklinde hem hayal gucunu/ hem dil becerisini gelistirip hem de fiziksel oyun ihtiyacini gideriyor. Anneannesinde salincak/ ilk arabam vs var ama onlarla pek oynamiyor cok sosyal bir cocuk oldu hep dedesiyle bizle oyle uydurmasyon oyunlari tercih ediyor. Oneririm biz tek cocuk ve akrani olmamasina ragmen bu yontemin cok faydasini gorduk baska cocuklarla bir araya gelince de hemen oyun kurup onlarla oynamaya basliyor. Bize de iyi oluyor Ailece vakit gecirip hep birlikte egleniyoruz🥰
Hellomoto Wanderlust çok güzel dusunmussunuz aslında bizde küçükken oyuncaklarimiz pek olmazdı yastık yorganlarla oynardık havludan oyuncak bebek yapardık şimdi bebeğimde oyuncakları bırakıp sandalye koltukla oynuyor tırmanıyor çekmece vs karıştırıyor
Wanderlust Hellomoto mutfakta bir cekmece ona ait ona zarar vermicek plastik renkli kap kacak var. sadece onu acmasina izin veriyorum gider arada acar cezve tahta kasik plastik kap alir gelir bisiler oynar bize hayali yemekler yapar yedirir geri yerine koyar. Bu sekilde yaptim en basindan beri baska hic bir dolap karistirmaz kendi cekmecesinj acar digerleri ogrendi benim degil diyor. Koltuklara tirmanip tepesinde gezinir cok normal enerjisini aticak park/bahce cikmiyorsaniz ne yapsin onun ihtiyaci bizimki de tirmaniyor kendine zarar verip dusmemeyi ogrendi incecik alanda bile gezinebiliyor alisti. Bir de ahsap iki basamakli merdiveni var ona in/cik otur kalk vs yapar baya oyalanir ters cevirir masa gibi oturur biseyler uydurur aslinda cok uslu ama tabi ki yasi geregi de cok cok hareketli bir cocuktur. Bunlar hep olmasi gerkeen seyler inanin her cocuk ayni oyuncak alip evi park yapmak da onu durdurmicak bir sure sonra yine koltuklar/sandalyeler ilgi cekicek parki acik havada yapsin birakin evde doya doya oynasin kendine zarar vermedikce engellemeyin derim🌸