Kizlar endisemi normal karsilayin lutfen. Dogum yaptigimda bebegimi kucagima vereceklerini saniyordum ama ebe bebegimi yanimdan aldi bi saat sonra laip emzirebilirsin dedi. Halbuki normal dogumdu benimki ve bi tehlikem de yoktu yani. Endisem su ki bebegim bana bagli olmazsa cumku ilk temasi bi saat sonra oldu