Kızlar misafirlikteyim bebeğim 2.5 aylık bugune kadar 1 kez bile ayağımda sallamadım evimde beşiğine koyardım ıkı pıy pıt uyurdu ama burda beşiği vs yok bende bunaldım 2 insan yüzü görmek istiyorum babanesine verdiö ayağında sallıyo alışır mı nolur alışmaz diyin ya