Mhtp557 inşallah canım bir nebzede olsa içimi rahatlatmaya çalışıyorum eşim normalde küçük diye kıyamıyordu istemiyordu ben ısrar ettim dedim bebekken olsun bak herkes yaptırıyor daha çabuk iyileşiyormuş falan şimdi birşey olursa Allah korusun vicdan azabı çekmekten korkuyorum randevu almak için çok uğraşmıştım şimdi aldım ama işte içim rahat değil özel hastanede olacak çocuk cerrahisi tarafından bakalı vakit yaklaştıkça vallla gözümde büyüyor 🥺🙏🏼🙏🏼😪 dua edin bizede nolur