Merhaba kızlar benim 47 gunluk bebegim var 1 hafta o önceye kadar rahat rahat günde 2 3 kez kakasini yapıyordu ama şuan 2 gündür yapmıyor kendini sıkıyor yapmaya çalışıyor ama sadece popodan gaz çıkarıyor. Anne sütü ve mama veriyorum sizde de bu durum da olan varmi normal mi nasil gecti yöntemler nedir?