Karacahalime Kızlar yardımcı olur musunuz emziriyorum saçlarım çok dökülüyor zaten seyrekti şimdi hiç kalmadı sizlerde de oldu mu nasıl düzelecek bu deliricem😢😢
Mercan28 Karacahalime çok fena evin her yeri saçç tutam tutaam 9una randevu aldım değerlime baktırcam
Arelmommy Karacahalime Benimde öyle canım saçlarımı açamıyorum hep toplu açtığımda dokunduğumda oluk oluk elime geliyor🙀urban biotin caffeıne tonic sprey var onu alacağım dökülme karşıtı ve uzamaya yardımcı övüyorlar baya
Karacahalime Korkuyorum kel kalıcam diye bu nasıl biiey ya xaten saçım azdı şimdi kalmadı açığım bide
Mercan28 Karacahalime demir eksikliğinden falan ollurmuş sağlık ocağını aradım emzirirken öyle olması normal dediler nen yinede bakılsın dedim yoksa önünü alamıcam kel kalıcam
Ozlem2904 Karacahalime 4.ayda şiddetlenmeye baslamisti dokulmeler 6.ayda azaldı. Top top dokuluyordu şimdi 10 15tel belki günde. Bioblass sarımsaklı sampuan kullanıyorum ben
tugceizgi Karacahalime valla ben kel kalmadan gittim sattım 😂 sanırım demir düşük olunca dökülme çok oluyormuş. Bende hala çok dökülüyor 3 aylık olduk. Doktora da gidemedim daha