Anesanne Selam kizlar yarın kamu kurumlarında malum yarım gün tatil. Ama bazıları zaten yarım gün süt izni kullanılmaz diyorlar. Sizde durumlar nasıl veya bu konuyla ilgili bilgisi olan var mı?
Elika00 Anesanne devletin bı konuda bildiğim kadarıyla bir yazısı yok. Ben yarım gün olduğunda gitmedim hiç
Azraninseruveni Azraninseruveni ben özelde calisiyorum bu konuyu sordum net bir bilgi yok ise başlamadan önce toplu kullanın dediler
Anesanne Azraninseruveni normalde yasal değil süt izni birlestirilemez. Siz ne yaptınız hepsini mi kullandınız
Azraninseruveni Anesanne daha kullanmadim ama toplu kullanıp kısmi çalışmaya öyle başlayacağım ücretsiz iznim ocakta bitiyor