Sssdt Kızlar 1 aylıgız. Dun bazayı kaldırmak sorunda kaldım. Herhangı bı agrım olmadı. Sabah uyandıgımda sadece sol tarafımda kesi düğümyeri yanı başı agrıyor. Sabahtan beri. Sizce bişey olmuşmudur. Korkuyorumda.
LilyaBn Sssdt ay ben sezeryandan 2hafta sonra koltuk silmiştim bir şey olmamıştı,sizibde olmamıştır geralde yaranız kapanmadımı
Linaduygu Sssdt ben sezaryen sonrası taburcu olduğumda 5kiloluk kızımı pusetle yokuştan araca taşıdım hiç birşey olmadı aradan 1ay geçti yatağından salona geçirmek için kucağıma alırken belimden küt diye bir ses geldi o gün bugündür belim ağrıyor 😂
Bebegimben LilyaBn 2aylil oldum halen ağırlık kaldırdığında batma ağrı oluyor çok iş yapdigimda acı var halen bende