Morcivert061 Kizim icin Baby Me yenidogan pamuğunu kullaniyorum 12li paket aliyorum. E bebekten dun yine aldim kutu bugun paketi açtığında biraz keskin bi koku geldi ama dikkat etmedim o kadar ve smdi baktigimda kizimin poposu pisik olmuş ve hic olmazdi hep kremini surerim. Gittim bi oncdki aldigim paketi actim o bu kadar keskin kokmuyo. Son kullanma tarihide geçmemiş neden olablir bilgisi olan varmi?