Sena1- Kızlar bebeğim çok küçük 3 aylık ve hırıltısı var doktor antibiyotik verdi ama kullanmak istemiyorum şimdiden 😌 neler yapıyorsunuz zeytinyağı önerildi göğüse ayak altlarına gece yatmadan var mı başka önerisi olan 😒
Aloneeee Sena1- bir önerim yok ve evlat sizin evlat tabiki ama doktorun verdiği antibiyotiği kullanmazsanız sonunuz bronşit olur ve bebeğiniz küçük hastanede yatar. Yapmayın arkadaşlar nolur. Doktor vermiş ki gerek görmüş de vermiş. Kullanmayacaksanız neden doktora götürüyorsunuz. Kusura bakmayın amacım kimseyi eleştirmek değil ama sadece bir hırıltı yüzünden benim oğlum sırf geç götürdüm diye zatüre olup hastanede yattı. Basit bir grip demeyin basit birşey diye düşünmeyin birden ilerliyor bebeklerde. O doktora güvenmiyorsanız gidip başka bir doktordan da fikir alın ama buradaki annelerden değil sağlık bu lütfen
Bbdlklc Prospanı doktorunuz önermeden lütfen vermeyin, yetişkin ilacı çünkü, sarımsak yiyin 2 diş günde sütünüzden geçer, doktorunuz önerdiyse antibiyotiği kullansanız keşke, ilerler çünkü ama tabi siz bilirsiniz