Egeninannesi_11 sadece serum ve antibiyotik tedavisi mi alıyor, ben önceki gün de çocuk doktoruna götürmüştüm ishali var diye ancak prebiyotik ver diyerek geri yolladı beni aslında hemen antibiyotik vermek istemedi o zaöan sadece mukusluydı, sonra kanlı gelmeye başladı çok kötüydü gerçekten harap oldum bir kaç kez kanlı yaptı serum alınca normal ishale döndü