hlmeoztrk 5,5 aylık bebeğim bugün mama içerken fışkırarak çok kötü derece de kustu daha önce tekrar eden idrar yolları enfeksiyonu var acaba gene mi tekrar ediyor acaba başına gelen var mı çok tedirgin oldum doktoruna mesaj attım