Merhaba arkadaşlar kafama bir şey takıldı. Sağlık ocağının verdiği d vitaminin kabızlık ve gaz yapacağı yönünde. Araştırdım bazı anneler doktorum bırak dedi bıraktım bebeğim gazını kendisi yapabildi falan diye. Kullanıp böyle şikayetler görüp bırakmayı deneyen oldu mu? 3 gün bırakmayı denesem doktoruma danışıp başka bir d vitamini kullansam sizce nasıl olur? Biliyorum gaz her bebekte olabilir deneyen ve işe yarayan oldu mu? Bi umut?🫠