Aloneeee Kızlar çok güzel bir elbise. 80/12 ay yazıyor etiketinde ama benim kızım biraz minyondu 2 yaşında da giydi bebeğinizin gelişimine göre değerlendirin . Doğum gününde felan giydirilebilir. Görsel ekliyorum hemen 100 TL +kargo (ankara dışı olursa)