Ek gıdaya basladık 5 bucuk aylıkken tadım asamasındaydık zaten 3 gün kuralıyla o zamanlar hiç öğürme falan yapmadı güzelce yedi. Sonra corbaya gectim yoğurt corbası şehriye corbası vermeye basladım onlarıda yiyodu ama suan 8 bucuk aylık ve öğürmeye basladı pütürlü ne versem öğürüyo. Yardımcı olurmusunuz kızlar acaba neden böyle yapmaya basladı sizde hiç böyle bi durum yasadınız mı ne yapmam gerek ? 😐😐