Anneler merhaba. 4 yaş kızım için bugün çörek otu yağı aldım. İki gündür öksürüğü var. Burda annelerden duydum çok iyi geldiğini ama iki farklı yöntem gördüm bir göğsüne sürüyorlar bir de içiriyorlar. İki uygulama aynı anda olsa bi sıkıntı olur mu acaba. Mesela bu gece yatmadan bi çay kaşığı içirsem bi de göğsüne sürsem sıkıntı olur mu? Tecrübeli annelerin tavsiyelerine açığım ☺️