Merhaba ayıptır sorması normal doğum sonrası büyük abdestinize ne zaman çıktınız acaba doğum yapalı 5 gün oldu çıkamadım yarın dikiş kontrolüm var nasıl bakıyorlar acaba biraz tedirginim doğum yaptım ama bundan daha çok korkuyorum karnımda çok şiş çıkamadım lavaboya tecrübeli olanlar varsa destek olabilir mi acaba