Güzel anneler merhaba, 7 aylık bebeğim var önümüzdeki ay işe başlayacağım ancak bebeğim asla biberon kabul etmiyor, diliyle itiyor hatta ağzına almıyor, ek gıda ile aramız iyi değil henüz, öneriniz var mıdır? Ayrıca dişleri çıktı ve memeyi inanılmaz ısırıyor bunun için de bir öneriniz var mıdır?