Selam Kızlar, biraz alakasız olabilir ama arkadaşım için soruyorum.
Arkadaşımın kaşının üstünde böyle bişey vardı içi beyaz gözüküyordu galiba yağ bezi diyorlar. Arkadaşım iki gün önce bunu doktorda aldırmış baya yağ bezi beyaz bişey çıkmış. Doktor 3 tane dikiş atmış kaşının üstünde tam. Aceba iz kalırmı? Çokmu belli olur?