Kızlar selam ilk kez lazere başlayacağım cildiye doktorunun kliniğinden küçük bi ilçedeyim aslında çok tereddüt ediyorum gidip gitmemek de ama mecburum burda 4 yıl kalacağız ve sonrasında fiyatlar batı da iyice artacak alexsandraymis alet de ilk kez gideceğim için merak ediyorum yüzüm için gideceğim öncelikle acaba sonrasın da sivilce gibi yara gibi şeyler olur mu yüzümde çok korkuyorum çünkü şu an aşırı kıllıym ve ağda yaptırdgm için cildim berbat durumda sivilceli kararmalar çok fikir verirseniz sevinirim biraz bilgisizim bu konularda