Fatmanurr41 ya bendede aynı sıkıntı vardı gecen hafta medikal park hastanesinde bi doktora gittim hippin comfort mu ne öyle bi maması varmıs günde 1 defa onu ver dedi verdim artık her gün kakasını yapıyor mamanın içinde bağırsak yumuşatıcı bişey varmıs arastırın bi isterseniz 5 gündür onu kullanıyoruz