Ozustaseyma Kızıma almak istiyorum ama evimiz kira siz nasıl kullanıyorsunuz nereye asıyorsunuz acaba ??
Deleted0089 Ozustaseyma ben kapıya astım normal salıncak gibi ileri geri sallanıyoruz evde daha ayaklarını basamiyo çünkü ama çok seviyor ağlasa bile o da sakinkesiyor
GmzSnn Benmki asıLan değiL fisher price yağmur ormanı diye geçiyo türkiyede 🤗 gayette sewerek kuLLanıyo gün içinde 10 dk ara ara koyuyorum
GmzSnn Yakamoz bebeğm 10 güne kdr 6 oLcak 5 girdiğimzde aLmıştm her bebek başkadır bişi diyemiyorum ki bizimki çok ayakta durmayı sewiyo o yüzden erken aLdm ben biraz
Yakamoz GmzSnn hmm anladim biz daha yeni 3 olacağız sanirim daha çok erken 😔 Teşekkür ederim sagolun😇
GmzSnn NurR yok sadece zıpLıyo ama üstü çok fazLa oyuncak doLu bide kendi çewresinde içten oturduğu yer dönebiliyo istediği yöne dönsün diye sanırım çünki ayakLarı sabit müzikLi ayrıca
Deleted0089 Ozustaseyma pilsan Hoppala yazınca cikiyor... https://m.n11.com/pilsan-kapiya-asilan-ordekli-bebek-hoppala-ativite-P234439430?RENK=BEJ+YE%C5%9E%C4%B0L&gclid=CjwKCAjwmJbeBRBCEiwAAY4VVUGxeRm2VfBMxHy9W9iA8T3y9f3oQtSIL32ytL1Z1EgrONHEJCjYNBoCU18QAvD_BwE&gclsrc=aw.ds