Kızlar bebeğim 7 aylık. Doğduğundan beri alerjik mama kullanıyor ciddi süt ve süt ürünleri ayrıca yumurtaya alerjisi var. 2 gündür ishal oldu. Kasıkları pipisi pişik gibi ama pişik değil. Su topladı bazılarının beyaz uçları var sadece kasık bölgesinde. Şimdi kakasını yaptı, yapış yapış uzuyor resmen :( bu mukuslu demek mi ? Başına gelen var mı?