Merhaba anneler oğlum şu an 2 aylık gaz problemimiz var bu yüzden mama değişimi yapmıştık sma optipro kullandık daha sonra gazından kaynaklı sma comfort’a geçmiştik fakat geçtiğimiz günden itibaren 2 gün içinde mukuslu yeşil kaka yapmaya başladı hemen doktora götürdüm ve süt ve süt ürünleri alerjisi olabilir dedi ve diyete girmemi söyledi şu an emzirdiğim için aynı zamanda diyete başladım ama kafam çok karıştı gerçekten alerji mi mama kaynaklı mı deneyimleyen annelerimiz var mıdır yardımcı olacak acaba ?