anneyimben25 3-4 günde bir taze yoğurt mayalamamız lazım annelerim biliyorsunuz küçük kavanozlara birkaçtane yapsam kavanoz kapağını açmadığım sürece kötü olurmu yani laktoz oranı artarmı yine siz nasıl yapıyorsunuz 🙏🏻
baykuskiz_ anneyimben25 ya her gun yogurt yapilmiyor hele buyudukce hic yapilmiyor. Ben haftalik yapiyorum. Kapagini acmadigim surece sorun yok
35lavanta Ben 2 günde bie bu şekilde yapıyorum küçük kavonozlaexa mayalıyorum ama 2 günü geçirmedim geçenleri eşimle ben yedik 2 günlükleri kızıma veriyordum bişey olurmu hiç bir fikrim yok ama 🤷🏻♀️
anneyimben25 35lavanta hergün sütü nasıl bulunduruyorsunuz peki🥲 taze olması gerekir çünkü o yüzden sordum
35lavanta anneyimben25 2 günde bir tire poşette pastörilize süt alıyorum 1lt zaten yapıyorum hepsini bazen yarısını kızıma ladar yapıp yarısını tatlıya çeviriyorum