elif3806_ İyi günler kızlar bebeğim 7 aylık oda takımı araştırıyorum. Sizin odalarınız nasıl ne gerekli bebeğin odasında şuanlık yanımda osrk beşikte yatıyor Montessori mobilya almayı düşünüyorum şikayetçi olan var mı ya da önerebilceğiniz marka vs.
Gnydn61 elif3806_ bende montessori yatak aldım benimki yavru yataklı modeliydi ya alçak olanları düşünün yada yavru yataklı modeli yoksa zor oluyor hareketlenmeye baslıyolar düşme tehlikesi oluyor onun dışında ben cok beğeniyorum iyiki almışım benim oğlum şuan 9 aylık yavru yatağında yatıyor
NuruKelam elif3806_ montessori aldım 2 senedir aldığım gibi. 12 yaşa kadar yatabilir deniyordu aldığım da bu gidişle yatar da arada ben bile yanına yatıyorum.
Gnydn61 elif3806_ Ben bu takımı aldım alt kısmı yavru yataklı sayfadan bakabılırsın bu site güvenilir ben mağazasından gidip almıştım